"סרטונים מקודמים" או באנגלית Promoted Videos ב- YouTube הם נושא צעיר מאוד.
הבלוג הרשמי של גוגל ישראל חשף את הנושא לראשונה ביום רביעי, 4 באוגוסט 2010.
אבל קודם כל מה זה בדיוק?
במילים פשוטות - אתם יכולים להיות בראש תוצאות החיפוש של יוטיוב בכל מילת מפתח
שרק תרצו.
יתרונות:
1) אתם יכולים "לגעת" בצורה מאוד מדויקת בקהל היעד שלכם באמצעות בחירת מילות מפתח מתאימות.
2) אתם יכולים לייצר כמות גדולה של צפיות בפרק זמן קצר.
3) ועכשיו לדבר הכי מדהים!
סרטונים מקודמים "יודעים" להעביר את הגולש שצפה בסרטון שלכם ישירות לאתר
שלכם בקליק אחד.
חסרונות:
1) טוב יש רק אחד - אם גולש יבחר לצפות בסרטון המקודם שלכם זה יעלה לכם כסף בדיוק באותו
מודל של - google adwords
אז איך עושים את זה?
פשוט וקל מתוך ממשק ה- google adwords שלכם.
בהצלחה!
נועם יסקי
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה